🎄🎅God jul:Over 449 kr-5%|Over 649 kr-10%|Over 849 kr-15% +Gratis frakt over 499 kr ✈

Retningslinjer for tilbakebetaling ved retur

Alle produkter leveres med bytte-/refusjonsgaranti i 30 dager fra forsendelsesdatoen.

Kun varer som kommer i fysisk skadet tilstand, mangler deler eller tilbehør, er defekte eller vesentlig forskjellig fra produktbeskrivelsen kan vurderes for tilbakebetaling.

For å kvalifiseres for retur må varen være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Det må også være forsvarlig pakket. Hvis det er skader ved returforsendelse, godtar kjøperen å bære kostnadene.

Hvis kjøpet ditt ikke samsvarer med beskrivelsen eller hvis varen er defekt, vennligst kontakt oss innen 48 timer etter at du har mottatt bestillingen din–vi vil gjøre vårt beste for å både løse problemet og sikre at du ikke må vente. Hvis du mottok feil vare, vennligst kontakt oss innen 48 timer etter levering. Vi sørger for levering av riktig vare.

For defekte eller produkter med skader, vennligst ta bilder eller videoer og send oss ​​en e-post til customer@hjemsol.no–vi vil erstatte eller tilbakebetale kjøpet ditt etter bekreftelse.

MERK: Denne policyen dekker ikke utilsiktet skade, vannskade eller feil bruk av det kjøpte produktet.(Hvis mulig, vennligst ta en video mens du åpner pakkene/pakkene dine.
Krav på mangler/skade/manglende varer/feil varer uten bevis vil ikke bli prioritert.
Vi sjekker alltid produktene før vi sender dem ut.)


Kansellering av ordre

Alle bestillinger kan kanselleres til de er sendt. Hvis bestillingen din er betalt og du må endre eller kansellere den, må du kontakte oss innen 24 timer. Når pakke- og forsendelsesprosessen har startet, kan den ikke kanselleres.

Fraktkostnader/gebyr for gjensending

For å returnere produktet, bør du sende produktet til customer@hjemsol.no. Send oss ​​en e-post med ordrenummeret ditt for mer informasjon.
*Kjøpere er ansvarlige for returfraktkostnader. Hvis det ikke er noe problem med produktkvalitet på grunn av kundens personlige årsaker, for eksempel . Liker ikke / velg feil farge / velg feil størrelse ...

*Hvis produktet er defekt/skadet/manglende vare/feil vare

*Vi krever ingen gebyr for gjensending

RETUR OG TILBAKEBETALING

Vår policy varer i 30 dager. Dersom mer enn 30 dager har gått siden kjøpet, kan vi dessverre ikke tilby deg å bytte eller få pengene tilbake.

For å motta tilbakebetaling, følg trinnene nedenfor:

Produkter kan kun returneres hvis de fortsatt er i original stand og emballasje. Brukte produkter eller produkter skadet av kunden vil ikke være kvalifisert for tilbakebetaling. Be om ditt retur-autorisasjonsnummer ved å sende en e-post til customer@hjemsol.no med en detaljert returgrunn og bilder eller en video av produktet som støtter din årsak. 

Etter at vi har mottatt e-posten for å finne ut om produktproblemet, kan du sende produktet tilbake
Returadresse: C/O Knäredsgatan 29, Halmstad, Sverige, 30250
Merk: Returfraktgebyret bæres av kunden (hvis produktet er skadet, ødelagt, ubrukelig, etc., trenger du ikke sende det tilbake)

For å sikre tilbakebetalingen, vennligst bruk en sporbar posttjeneste, vi vil ikke være ansvarlige for tapte eller manglende pakker. (Du vil være ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnader for å returnere varen din. Fraktkostnader refunderes ikke. Hvis du mottar refundering, vil kostnadene for returfrakt bli trukket fra tilbakebetalingen din. (Vennligst sørg for at du sender varen tilbake som en gave siden vi ikke kan dekke tollavgifter)

Etter mottak av pakken din, vil produktene dine bli undersøkt og full tilbakebetaling vil bli utstedt til den opprinnelige betalingsmåten. En tilbakebetalingskvittering vil bli sendt til e-postadressen du brukte da du foretok det opprinnelige kjøpet.

 

Det er visse situasjoner der kun delvis tilbakebetaling gis (hvis aktuelt):

1) Eventuelle deler mangler eller har ikke blitt sendt sammen med resten av pakken.

2) Forsinkede eller manglende returer (hvis aktuelt)

 

Hvis du ikke har mottatt en tilbakebetaling ennå, sjekk først bankkontoen igjen.

Ta så kontakt med kredittkortselskapet ditt, det kan ta litt tid før tilbakebetalingen er offisielt publisert.

Ta deretter kontakt med banken din. Det er ofte noe behandlingstid før tilbakebetalingen bokføres.

Hvis du har gjort alt dette, og du fortsatt ikke har mottatt tilbakebetalingen ennå, kan du kontakte oss på customer@hjemsol.no